Proč slepě nevěřit motivačním kecům na sociálních sítích?
Střetáváte se na sociálních sítích s přemírou motivačních řečí a ptáte se sami sebe proč je reálný život jiný? Proč tyto rady a triky dost často nefungují? Pak je tento článek právě pro Vás.
Naivita
Ať už se jedná o nové byznysmeny či nové, mladé sportovce, mnoho z nich si myslí, že když budou tvrdě pracovat, tak budou následně náležitě odměněni. Je to lež? Ne vždy. Podívejte se ale na to, kolik lidí v Africe tvrdě dře a nikdy nebuou mít dost peněz ani na to, aby uživili sami sebe a své rodiny.
Co je tedy tou "tajnou" ingrediencí k úspěchu?
Komfortní zóna-Váš skrytý nepřítel
Na chvíli se zastavte a zamyslete se. Co spojuje všechny bohaté a úspěšné lidi?
Odpověď na tuto otázku zní: "Všichni opustili svou komfortní zónu."
Nedávno se mě můj kamarád zeptal co tím přesně myslím tou komfortní zónou?
Ve své podstatě jde o to, že máte v zásadě dva typy lidí.
První typ lidí má rád svůj standard, neradi riskují, mají svoje životní jistoty.
Je to špatně? Vůbec ne, ale tito lidé si většinou nikdy "nesáhnou na velké peníze?" Proč? To vysvětluje následující obrázek od mého oblíbeného byznysového guru, Dana Loka.
Většina společnosti si navykne chodit do práce a začlení se tak do tzv. "krysího závodu" a aniž by to sami veděli, tak jejich sny a vize se od nich vzdalují mílovými kroky, stejně tak jako vidina "velkých peněz."
Na druhou stranu lidé, kteří se rozhodnou vzít plnou zodpovědnost za svůj osud, tak dost často nakonec uspějí, protože se nebojí riskovat. A i když to ne vždy vyjde, ve finále dosáhnou na větší příjem. Stejně tak, jak je to zobrazeno na obrázku nahoře. Proč? Protože opustili svou komfortní zónu.
Pustit se do akce
Představte si, že víte všechno o všem na světe. Pěkný pocit, že? Teď si ale představte, že byste tyto vědomosti nikdy nepřevedly do reálného života. To by udělal jenom blbec, no ne?
Bohužel toto udělá většina lidí. Jako příklad můžu uvést své kamarády. Ještě když jsem chodil do školy, tak každý z nás plánoval, jak si rozjedeme vlastní byznysy a jak "dobijeme svět." Kolik z nás ale opravdu začlo?
Pouze já jsem se pustil do akce, opustil jsem tak svou komfortní zónu a začal se naplno věnovat digitálnímu marketingu.
To i na dále rozhodlo o tom, jakou cestou se každý z nás vydal. A ačkoliv jsem se již párkrát ptal sám sebe, jestli mi to za to stojí, tak odpověď je vždy ano, stojí mi to za to. Takže jestli také váháte, zda se do něčeho pustit, ověřte si že daná věc dává smysl a pusťte se do toho.
Co si tedy odnést z tohoto článku?
NEBUĎTE OVCE, SEBERTE ODVAHU, OPUSŤTE KOMFORTNÍ ZÓNU A PUSŤTE SE DO TOHO, AŤ UŽ ZAKLÁDÁTE NOVÝ BYZNYS ČI STAVÍTE NOVOU STODOLU.
Váš tým Learn&Earn